diamond2635 17. haftam bende hep aynı doktora gittim muayenelerim ve taramalarım risksiz geldi ama doktorum kız kardeşim down sendromu olduğu için riskli olabileceğimi söyleyip nıpd, amniyosentez veya perinatoloji önerdi. Risk grubu detaylı usg vs yönünden Perinatolojiye gitmek daha mantıklı geldi. Ama yine de kararsızım