Adarr00- ZZeynepP1903 birşey sormak istiyorum da babynest katalogda görüldüğü gibi tek çeşit miydi acaba kız ürünü gibi duruyorda gördüyseniz eğer nasıldı 🤷♀️
ZZeynepP1903 Adarr00- ay inanın hiç onlara bakamadım zaten girdigimde tam kapanma saatiydi direkt bunları gördüm 🤦🏻♀️ Müslin örtüleri vs onları gördüm yeni yeni yerlestiriyolardı canım.
ZZeynepP1903 Malikadir Gece_mavim0 Zezeada bence kızlar sizin için gerek olmaz gibi büyüdükleri zaman ıcınde zapt etmek kolay olmaz 😅
Zezeada ZZeynepP1903 kaç aya kadar kullanılıyor acaba ben temmuzda doğum yapacağım kışa büyümüş olacak olur mu acaba ?
Gece_mavim0 Zezeada kız kışa kadar emekleyecek zamana geliyorlar kundakta dururlar mı o zaman ki canavarlar sence 🤣🤩