Nazemm 3 4 gündür kan göryrdm şimdi hastaneye gittim sıfır açıklık ve sancı da yok tansiyon yüksekti ilaç verdi gönderdi 41 kadar gelmezse suni sancı ile başlatacaz dedi ikinci hamileğm ilkide böyleydi
iremss Nazemm tansiyona dikkat edin ben bir anda maalesef tansiyon sebepli sezaryen oldm ihmal etmeyin ❤️❤️❤️