Oznurunannesi içini rahatlatmak için yazmak istedim. İnan bu durumu yaşayan bi sen değilsin ben de oğlum 5 aylıkken hamile kaldım ve hiç de sıkıntı olmadı tekrar sezaryen olmak. Hatta ilkinden daha kolay oldu. Haa sonrası nasıl oluyo dersen gerçekten zor. biri sussa biri ağlıyo, oğlan kıza saldırıyo sürekli🤯😫 ama emin ol Allah kolaylığını veriyor, biz kadınlar çok güçlüyüz💪 bazen korunsan da nafile biz de aynısını yaşadık 🙈😅