Maria1111 Konu 1 yil onceymis hortladı kusura bakmayın tarihe bakmamıştım bu yıl sandim edasu hamileymiş 😄 Ne güzel zaman guzellikler getirmis @Edasu52
Maria1111 Edasu52 amin inşallah sağlıkla güzellikler kolaylikla kucağına alirsin insallah Bu duphatson dan sonra adet gordun mu sen doktor ne dedi bilgi verirsen sevinirim günlerdir içim içimi yiyor bir sıkıntı mı.var diye
M11 Edasu52 bende kullanmıştım adetimin 10. Günü adet olmadığım için gitmiştim. Doktor bebek varsa tutunmasını sağlar yoksa adet olursun demişti akşam içtim sabaha pembe lekelenme olmuştu hemen sonra adet oldum zaten..