Merhabalar kızlar öncelikle sağlıkla alın yavrularınızı kucağınıza 🤲🏻
İlk kızımın ismi Derin Ece, çok isteyerek ben koymuştum. Şimdi de bir kızım olacak 🌸 İsmini İnci düşündük. Ama İnci ismi kişi karakterine nasıl yansır tanıdığınız var mı İnci adın da bana fikirler verin 🙂