Gizem93 ilk doğumumda çantama koymuştum 1 paket bitirip 2.paketi de yarılamıştım. Ama 2 sene önce 35₺ vermiştim indirimde. Şimdi 140₺ olmuş Migros da şok oldum. Bu kez evde 3-4 tane var onu yanıma alıp gerek duyarsam sonradan alıcam. İlk doğumda bilmediğimden fazla kullanmıştım ama bu kez ne olacağını bildiğim için yeter diye düşünüyorum