Miran-annesi1649 badeninannesi_25 martın 13 normalde ama sezeryan olucağı için belki 1veya 2 side olabilir bakalım Şubatın sonumu martın başımı olucak 😌30+4 haftalığım
2cucukanasi badeninannesi_25 28+4 tahmini doğum 27 mart ama sezaryen olacağım için martın 2.haftası olacak muhtemelen ☺