Mery94 sizde enfeksiyon varsa ki enfeksiyon erken doğum riski demek ve bu durumda enfeksiyon bebeğe de gecıyor malesef , 14 aralıkta enfeksiyonum varken suyum aniden geldi 37. Haftamda ve bebeğim enfeksiyon ile doğdu ve doğduktan 2 saat sonra hemen küveze aldılar 9 gün küvezde antibiyotik tedavisi aldı 🥺 inşallah bir an önce iyileşir ve bebegınızı saglıcakla kucağınıza alırsınız