19+0 oldum bugün iki gün önce hep kalp atışı gibi sanki kıpır kıpır hissediyordum, şu iki gündür hiç hissedemiyorum. Korkuyorum. Çevremde hamile arkadaşlar var onlar daha çok önce hissetmişler bebeği. Doktor sorun yok demişti geçen hafta ama siz kaçıncı haftada hissettiniz. Anormal mi bu durum