Karelinannesi Kızlar 1.5 aylık hamileyim doktorum cipsten uzak dur demişti ama normalde haftada 3 paket yiyen biriyim baya zamandır da yemiyorum burnumda tütüyor 🤦🏻♀️ Bebeğe zarar vermekten korkuyorum ama bir avuç kadar yesem olmaz mı ki ya 🧐
ArelinAnnesi01 Karelinannesi valla ben herşeyi yedim ve hala yiyorum çok şükür bişey de olmadı 🤭 39. haftamızdayız. Bence kendimize yasak yerine sınır koymalıyız sonuçta can istiyor
Busakkk Karelinannesi çok aşırı yemediğin sürece çok zorlama kendini bence bi paket değil de bi küçük kase ye fazlası zaten sana da kilo yapar yağ
PrensesFiona Karelinannesi patetesi ince ince doğra kızart canım. Ben ilk 3 ay öyle yaptım sonra cips yedim 2 haftada 1.
Karelinannesi ArelinAnnesi01 yani benzese öyle de şuan sinir sistemini beyin gelişimini olumsuz etkiliyormuş o yüzden korkuyorum daha yeni yani😟
Karelinannesi PrensesFiona ayyy onu da yapıyorum şimdi evde fırınlanmış sade cips var onu yiyeceğim de cesaret edemiyorum ama kendimi tutamayacağım😛
Karelinannesi Yoksaannemiyimm canım aslında paketli gıdaların hepsi yasak ama cipsi özellikle söyledi doktorum internete bak bilgi var bununla ilgili ilk aylar yemek biraz sakıncalı diyorlar bebek gelişimi açısından
esmer3 Karelinannesi her gün bi paket cips yerken ilk üç ay hiç yemedim şimdi haftada bir iki haftada bir yiyorum anca
Karelinannesi ikimelekannesii22 daha 1.5 aylık bebeğin sinir ve damar yollarının geliştiği dönem. Kapalı paket olan herşey olumsuz etkiliyormuş içerisinde koruyucu falan olduğu için
Damyavuz Karelinannesi her şeyin fazlası zarar az ye ama ye. Canının istediği her şeyi ye ama abartma. Fazlası zarar. 🥰
Karelinannesi Usenmezz99 ahahah geçen aldım onu işte 1 haftadır bende tutuyorum kendimi ama bu akşam tık etti yiyeceğim 😅😅