Yagmur-Umut 22 haftalıkken bebeğin başının aşağıda oldugunu öğrendim, değişmez dedi doktorumuz daha değişmedide hala geliş pozisyonunda :) 23 haftadan sonra vajina da çok itme zorlama hissetmeye başladım hala devam ediyo kontrole gittiğimde yine sordum doktora, korkmana gerek yok öyle kolay gelmiyorlar dedi :) içiniz rahat olsun sıkıntı yoktur yani 🤍😊