Buseuynk benimkide sizin tam tarif ettiğiniz gibi öncesinde küçük kabarcık gibiydi sonrasında genişlemeye başladı bugün doktor kontrölümde gösterdim vajinal siğil dedi normal doğumda bebek enfeksiyon kapabilirmiş sezaryan önerdi ama bende sizin gibi normal doğum istiyordum birkaç doktora daha göstericem ne diyecekler