MerveGlvern Kızlar doktor doğumdan bir ay önce göğüs ucu kremine başlamamı söyledi sizce hangisini almalıyım
MerveGlvern Kekmez doğum sonrasını mı bekleyim çatlarsa mı kullanayım yoksa başlayım mı şimdiden boşa almış olmayım
edaduzenkosar MerveGlvern Şuan henüz başlamak için çok erken ama evet bende doğumdan en az 1 buçuk ay önce başlayacağım göğüs uçlarını nemlendirir catlamayi azaltır en azından doğumdan sonra daha az canımız yanar emzirmek kabus olmaz
edaduzenkosar MerveGlvern Doğum sonrasında da her emzirmeden sonra kullanınca hiç sikintisiz sürer diye düşünüyorum inşallah öyle olur
OktayMeltemSahin MerveGlvern bana doktor 32.haftadan itibaren kullan dedi kulanıyorum 2 haftadır lashinol çatlamasını neden bekliyorsun ki önlem almış olursun şuan
mlssrn Ben lansinohu 32. haftada kullanmaya başlamıştım hiç sorun yaşamadım göğüs ucumla alakalı emzirirken de kullandım 2 ay falan şimdi 4 buçuk aylığız artık kullanmıyorum zaten
mlssrn Flz hamileyken hergün duş alıyordum rahat uyumak için o yüzden her seferinde sürüyordum ben..gün aşırı sürsende olur bence👍🏻👍🏻
Kekmez Flz ben günde üç sefer kullandım ve mutlaka göğüs pediyle kapattım üstünü her sabah göğüslerimi karbonatlı suyla temizledim ben hiç yara çatlak vs hiç bir şey olmadı
OktayMeltemSahin Asli_19 e bebekte 10 ml 30 tl 40 ml 40 tl ama 40 ml alın derim diğeri çok küçük asla yetmez ve aralarında 10 tl fark var
Talhaninannesi Yeni dogum yaptigimda her emzirme öncesi sürdüm ben Garmastani korudu cok sukur ki ajandada Lansonih kullanıyorum oda koruyo ama Garmastani daha cok beğendim