Busramurat Kızlar ben 14 haftalık hamileyim dün hastaneye gittim cinsiyet öğrenmek için ama doktor çok baktı göremedi sonra göremiyorum dedi ve birazdaha zorladı kız gibi sanki dedi qma daha erken 1 ay sınra netleşir dedi bacaklarını kapatmış göstermiyosu zor bi ara karnıma vurdu yavaşça dönsün diye o sıra kız gibi dedi sizde karşılaştımız mı alışveriş yapmak istiyom 🙂 ama emin değilim bide erkek se
ZeynoBati Busramurat Birebir aynısını yaşadım 12 haftalıkken tekrar gideceğim 15 gibi çıkıntı olmayınca kıza benziyor diyorlar ama sonradan çıkan da oluyormuş
Bebis Bende 14 haftaligim, doktor eekek dedi amma net soylemedi, bence aliw veriw yapmayin, biraz daha bekleyin ☺
Busramurat Bebis bende zor bakınca tedirgin oldum başta göstermiyo dedi sonra zorladı baya bi sanki kız gibi dedi ama bilmiyorum bekleyelim bakalım 1 ay
Kaju Tam gormediyse dr unuz bence bekleyin alisveris icin yada iki cinsiyet icinde uyacak seyler alin istiyorsaniz🤗
Busramurat Kaju zaten beşik bebek arabası vs herşeyi kendimiz satıyoruz mağazamız var geriye kalan sadece kıyafet onuda 1 ay beklicem az daha sabır yani 🙂
Busramurat ZeynoBati evet aslında bize erken söylemeleri yanlış çünkü tedirgin oluyoruz sonradan döne biliyo bendede öle dedi net göremedim ama kız sanki dedi 1 ay sonra daha netleşir dedi belki daha çıkıntısı yoktu kıza benzetti aslında en başta sağlıklı olsunda tatlı telaşlar işte🙂
NilayKorkmazIlhan Busramurat bana ilk kıza benziyor sanki ama net değil demişti sonraki ay oğlum olucağını öğrendim bence alışveriş için biraz daha bekleyin netleşsin derim🤗👼🏻
Elagulcan Atan Busramurat Gul9227 Gul9227 bizde Aslan ismini koyucaz oğluma 😍7 temmuzda geliyor nasipse 🤲🏻
Minikin_annesi 15 haftaligim kizz dedi doktor ama bakalim biraz daha bekliyorum hem erkege hem kiza uycak seyler aliyorum oyle geciyo hevesim 😂zaten yaz bebegi olcagi icin simdiki kiyafetler kalin
Busramurat Minikin_annesi sizdede damar atar gibi şeyler oluyomu sanki tekme atıyomş gibi minik minik içten hisseden varmı
Busramurat Minikin_annesi evet bende damar gibi atıyo hissediyorum doktor hissetmezsn diyo ama ama hissediyorm
Sbl93anne Bizde şuan 14+6 haftalıgız 12 haftalıkken gittiğimizde cıkıntıyı gördüğü için erkek dedi bir hfta sonra tekrar gtcez baklm hala erkek mi 😄
Mrvanne Bugün doktordan geldik 16 haftaligiz ama bebiskom bağdaş kurmuş acmiyo bacaklarını ogrenemedik sağlıklı olsun yeter☺☺