Sarisinbiiiranneeee Activating labor yapıp kesin faydasını gören varmı 🙈 Yabancı dil olduğu için videoda sadece kadının yaptıklarını yaptım ama kaç defa yapılcak filan söylüyormu orda acaba yoksa sadece video süresince anlattığı kadarıylamı yapılması gerek bilemedim 😂
Liyuzamom Sarisinbiiiranneeee ben 1 kez yaptım onda da canım çıktı 2 gün bacak ağrısı çektim 😁😁 yeterli bence 7 dakika 😁😁😁
Emirasaf-annesi Sarisinbiiiranneeee valla ben sabah akşam iki defa yapıyorum şimdilik bişey yok iki haftadır yapıyorum 38+3 şuan