Kızlar idrarda yanma ve yan tarafımda agrı oluştu. Biraz önce tahlil verdim lökosit eser dedi doktor. Antibiyotik vericekti mantar oluyorum diye vermedi. Monurol verdi 2 kutu gün aşırı içiceksin dedi.. monurol normalde ağır diye biliyorum ama basına gelen oldu mu ?