yaseminarasays Kızlar evimi taşıyorum bugün gittim camlarla mutfak dolaplarını sildim ama belimde ve karnımın alt tarafında ağrı var düşük belirtisi mi yoksa normal mi? İnşallah değildir çok korkuyorum 😢 14+4
portakalcicegii yaseminarasays yorulduğum için vucüdünüz sinyal veriyor olabilir. Bol bol dinlenip su için
Nnur1 yaseminarasays kontrol edin bi süre kanamanız yoksa yorgunluktandır. tabiki ağrı devam ederse ne olur ne olmaz bebek hareketlerini hissetmediğiniz için doktora görünmenizde fayda var. En azından aklınızda soru işareti kalmaz
biaslanannesi1 yaseminarasays ayaklarını uzatıp ve altına 2 3 yastik koy dinlen cnm daha yeni gebesin bu kadar yorma bnde 2 aylıkken evim taşındı sagolsun kendi ailem hicbirseye el surdurtmedi belki yakınında kimse yoktur kendin yapiyosundur ama dinlene dinlene yap ve yukarılara çok uzanma o da beli yorar ve düşük tehlikesi yaratır en azından bi yardımcı çağır ya da eşinden yardım iste uzanip yapacağın ya da ağ işler için
portakalcicegii yaseminarasays kanamanız olmadığı sürece sorun olmaz diye biliyorum. Çok sıkıntılıysanız acile gidip bi bebişin durumuna bakın hem içiniz rahat eder
yaseminarasays biaslanannesi1 ailem yardım ederdi ama korona kardeşim o riski almak istemedim kaynanam yardım etti o da sadece yerleri sildi mutfak dolapları camlar hep bendeydi o yüzden yoruldum galiba