figenylmaz Benimde 3 gündür kahverengi akıntılarım var daha önce böyle olduğunda düşük yapmıştım hamilelikte akıntı ve kanama normal değil doktora danış ben tekrar progestan kullanmaya başladım
Edasu52 Canını sıkmak gibi olmasında bende de biraz lekelenme oldu doktoruma korkup sordum yerleşme kanamasıdır dedi gece sormuştum sabah kalktığımda düştüğünü gördüm😢 bekletme bence hemen sor
Edasu52 Hgmom1 teşekkür ederim canım iç çamaşırımda kocaman bir parça vardı ve kanama durmuyordu iğne ile durdular kanamayı inşallah seninki öyle değildir Allahım kimseye yaşatmasın 😢
Hgmom1 Edasu52 vallaha canım şöyle cuma günü adet olacaktım dün gece pembe leke geldi bugünde açık kırmızı kan sıvı yani adet olsa koyu ve yoğun geliyor benim. Kasıklarım ağrıdı bugün
ozgerbas Bebek 5 haftalıktı 3 gün lekelenmem oldu. Doktorum yerleşmesinden kaynaklı oldugunu söyledi.