Arkadaslar oncelikle merhaba hepinize benim bi sorum olcak 5 haftalik hamileyim bugun oturup kalkarken hep igne batar gibi oluyodu adet agrim vardi bi anda akinti gibi kanamam oldu boyle suyla karistirilmis kan gibi acik pembe cok siviydi ayaga kalkar kalkmaz yine kanim geldi doktora gittim igne yapti ultrasonda bisey gozukmuyor dedi ama kanamam hala devam ediyo internette baktigimda acik renkli kanama riskli yaziyodu sizin de fiktrinizi almak istedim var mi bir bilgisi olan