Tecrübelerinize dayanarak sormak istiyorum oğlum hasta ateşlendi dün gece bugün doktora götürdük domuz gribi şüphe etti sürüntü testi verdik temiz ateşi düştü bir ara akşam yine çıktı halsiz ilacını içirip dinlensin diye uyuttum bekliyorum başında neden böyle oluyor anlamıyorum canım çok sıkılıyor neyi yanlış yapıyorum bilmiyorum böyle gördükçe onu içim gidiyor bebiş de dün geceden bu yana çok hareketli ara ara sancılarım tutuyor neye üzüleceğimi şaşırdım 😔