kızlar 3.normal doğumum olucak inşallah özel hastaneye gidiyprum ama daha öncede bahsetmiştim iki çocuğum var ondan ziyade ben hastane ortamında fazla kalamıyorum istemiyorum da ztn benim sorum NORMAL DOĞUM YAPTIĞIM GÜN EVİME GELEBİLİR MİYİM YATIŞIM OLMADAN AYNI GÜN KABUL EDERMİ DOKTORUM ACABA EVİME GELMEK İSTİYOEUM inşallah vardır böyle biley