Hayat_Recep3480 Kasık ağrısı geçmiyor doktora gittim normal dedi baktı iyi dedi idrar tahlili yaptım enfeksiyon falan çıkmadı temiz dedi ne olucak böyle
asyaa0 Hayat_Recep3480 Canım rahim büyüdükçe normal diyorlar ama bilemedim gaz sancısı da olabilir bende de ara ara kasık ağrısı oluyor hatta belime doğru yayılıyor ağrı
BenCansu Hayat_Recep3480 bende de oluyor canım 11 haftalığım şu an bugün biraz daha fazlaydı ayaklarımın altına sıcak su torbası koydum geçti 🙏🏻
MerveeD Hayat_Recep3480 21 haftalıgım hala kasık agrım var malesef ilk 3 ay cok agrım vardı ama baya azaldı yınede oluyor normal yanı
Hayat_Recep3480 asyaa0 Gazda olabilir bir haftayı geçti ama geçmiyor sabahları hiç bişey yok ama akşamları başlıyor
Hayat_Recep3480 BenCansu Bende baya sıcak giyiniyorum ama geçmiyor çok kötü bir şey Rabbim yardımcımız olsun inşaAllah 🤲🤲