Esracim Kızlar 27 haftalığim.25 haftalıkken doktora gittim genel kontrole. Yürüyüş yaptıkça vücudum şişiyor. Bunu doktora söyledim. Neyse muayeneye geçtik.doktor dokularimin gevşek olduğunu söyledi. Birde dedi ki sen sarışınsin.sarisinlarda genelde bağ dokusu gevşek oluyor. Daha rahat doğum yapıyorlar dedi. Daha önce duyan var mı 😳
CansuDemir Esracim ananem esmer 7 doğumu var kesiği yokmuş. Teyzem beyaz tenli siyah saçlı, en uzun doğumu 2 saat , 3 çocuğu 4 doğumu var. Sarışın olup daha uzun sürede doğuran da var.Alakası yok bence.
Semakacan Esracim kuzenim sarışın çok aşırı şişti hamilelikte resmen burnu bile kocaman oldu ama suni sancıyla bile doğum olmadı sezaryene aldılar 😄
Esracim Semakacan valla bende kendimden supheliyim ne yalan soylim. Anneme söyledim saçma dedi annemde
Zeynep360 Gittiğim gebe okulundaki ebe beyaz tenlilerin dikişe daha meyilli olduğunu esmerlerin daha rahat dikişsiz Doğum yaptığını söylemişti çok şaşırmıştım ben de