Arkadaşlar sordum kimse cevap vermedi yaptıran varsa baksin lütfen 25 haftalık gebeyim rahim ağzı kısalığı var dedi doktor serklaj yapamadığı için halka taktı çocuk aşağıda duruyor falan dedi bu süreç nasıl geçiyor rica etsem anlatır misiniz bilgisi olanlar bilgi verebilir mi neler yapmalıyım nelere dikkat etmeliyim ???