gulsah_12 canım valla bende öyleydim 17.haftaya kadar evimde ne yemek yapabildim ne yiyebildim nede temizik hicbisey yapamadım bulantı kusmalarım çoktu ama 17.den sonra kesildi çok şükür şimdi herşey yapbiliyorum o zamanlar sanki hiç bitmicek dogurana kadar devam edicekmiş gibi geliyordu ve önerilen şeylerde fayda etmiyordu sende biraz daha sabır et 3-4aydan sorna gecer