Gonul-123 Hanımlar merhaba. 26. haftadayım göğüs uçlarımı böyle iltihap gibi sarı şeyler kapladı. Var mı bu durumu yaşayan. Endişelenmeye mahal var mı ? Korkuttu beni açıkçası 😞 Aynı durumu yaşan varda tecrübelerinizle aydınlatır mısınız lütfen 😞
Aysee_35 Gonul-123 bende de öyle ucunda kabuk kabuk birikiyor bende merak ediyorum.. Alıyorum elimle gene oluşuyor 😅
Civcivim000 Gonul-123 bende bekarlıktan beri öyle kuru çatlak hamile kalınca dank etti doktora sordum mustela göğüs ucu kremi önerdi yumuşatıyor ama mucize değil tabii ki kuru kalmaması gerekiyor çamaşıra vs sürttükçe kuruluk etkisiyle çatlayıp kabuklaşıyorlar geçen kuzenim zeytinyağ sür streçle kapat dedi ben mustela kremin üstüne streçle kapadım iki gün yaptım toparladı baya 😀ama kuru bırakınca eski haline dönüyor
harikaanne Gonul-123 canım benim hiç korkma aksine sevin süt bezlerin salgılanıyor çok normal yakında dahada fazlalaşır çamaşırın bile leke olur :) göğüslerin süt için hazırlanıyor:)
asyaa0 Gonul-123 hayır canım konu hakkında bilgim yok ama post üstte görünsün insanlar sana yardımcı olsun diye öyle yazdım 😂
Gonul-123 asyaa0 anladım çok teşekkürler :) peki üstte kalması için ekstra bitmişti yapmam gerekiyor mu
Gonul-123 harikaanne yaa gerçekten mi. Onları yolmayayım o zaman değil mi. Annem de süt gelmesini engelliyor, soyarsan süt gelir dedi doğru demek ki
harikaanne Gonul-123 evet canım hiçbirşey yapma kendi haline bırak duş alınca falan o kendini temizler zaten
mekutlu12 Gonul-123 evet bende de oluyo damla damla süt sızıp orda kuruyo sanırım zaten çok jel gibi ve sarı oluyo ya ilk süt o olduğunu düşünüyorum bende ama çok kuruluk varsa göğüs ucu kremiyle nemlendirin ilerde emzirirken zorluk yaşamamak için. Ben her duştan sonra sürüyorum yetiyo gerekirse her gün de sürebilirsin