Dermin Kızlar bidaki ay doğurucam şuan sezaryan mı normalmi belli değil ama büyük ihtimal sezaryan olcam belden aşayamı uyuştursam komplemi uyuşturtsam kendimi belden aşaya uyuşunca çok bel ağrısı oluyormuş sizce hangisi iyi akıl vern lutfen
yagizinannesii Dermin canım kişiden kişiye değişir bence ağrı. Ben belden uyuşmalı oldum. İlk gün ağrım çok oldu onu da ağrı kesiciyle desteklediler. Diğer günler azalışa geçiyor. Yani bende öyle oldu. Bence kesinlikle belden uyuşmalı. O doğum anına şahit olmak kadar güzel bişey yok. ❤️
hepoyleolurzaten Dermin Bu kişiden kişiye değişen bir durum 4 ay önce epidural+spinal sezaryen oldum ne bel ağrım oldu ne başka bir zorluk yaşadım 🤷🏻♀️ Ki isteğe bağlı sezaryendi, genel anestezi de istemedim çünkü oğlumun doğuşuna şahit olmak istedim 🙏🏻
Fatosduzgun55 Dermin canım herkesde olmuyor bel bas agrısı bünyeyle alakalı sanırım 2 yıl önce spinal oldum cok rahat gecdı hıc bır sıkıntım olmadı cok sükür… pzt de 2.spinali olucam inşallah bu da ilki kadar rahat olur 🤲 hepimiz hayırlısıyla agrısız acısız kavusuruz bebişlerimize🤲
Ozlemm1303 Kişiden kişiye değişiklik gösterir etkileri ben spinal sezeryan oldum bir ay önce bel agrisi falan olmadı hiç