Nartanesii
Bende hep mustelanin iyi olduğunu duydum almayı düşünüyordum ama yakın zamanda bikac kişiden bebeğe dokunduğunu alerji yaptığını cildini kızartıp döktüğünü ve pişik kreminin etki etmediğine yönelik yorumlar duydum. Vazgeçtim gibi bı yığın para döküp Alicam bebeğin cildine dokunucak 🤷🏻♀️ daha uygun fiyatlı bı ürün alıp denemeyi düşünüyorum şuan 👍🏻 cilt yapısı değişkenlik gösteriyor sonuçta ☺️☺️