Handenurrr Arkadaşlar ilk ne zaman catlamaya başladınız ve çatlak oluşmaması için neler kullanıyorsunuz
asyaa0 Handenurrr 19. Haftamdayım daha çatlamadım çok şükür inşallah da çatlamam bio oil kullanıyorum
papatya981 Handenurrr ben hiç catlamadim zaten genetik birşey bu ne kullanırsanız kullanın vücudunuz elverisliyse hiç bir krem fayda etmiyor bende ozon yağı kullandım sadece 😊 çok pahalı kremler alıp çatlayan arkadaşlarımda var 🙈
gamzecapanoglu Handenurrr çatlayacak oldu mu hiçbirşey fayda etmiyor bunu çok iyi anladım . 30. Haftamda minik minik başlamıştı şimdi 36+2 yim göbek deliğimin alt kısımlarında malesef baya çatlaklar oluştu. Halbuki yağlar kremler kullanırdım sürekli
Denizvegokyuzu Handenurrr Vazelin kantaron yağı zeytin yağı nemlendirici krem belirli aralıklarla denedim hep ve en son biooil yağ aldım kullanıyorum fakat vücut çatlıyor ne yaparsan yap engel olamiyosun bazen maalesef 🤷🏻♀️😕🤦🏻♀️