Kızlar bu haftada özellikle akşam yemeğinden sonra kasıklarıma sancı gibi ağrı gelip gidiyor adet ağrısı gibi gündüzleri çok nadir iki gün önce kontrolüm vardı herşey normal dedi çok şükür bebek büyüdüğü için kasık ağrın olur dedi ama size de sormak istedim durumlar nasıl ?