Betus93 çok geçmiş olsun ben taş düşürürken eşim gilaburu suyunu getirtmişti bana. O zaman hamile değildim. Ve oturup 1 litre içmiştim iğrenç bir tadı var, ama asıl sorun o değil benim tansiyonumu fırlattı. Ne kadar zaman yattım kaldım bilemiyorum çarpıntı da tuttu. Onu sanırım 1 kahve fincanı gibi bi ölçüyle tüketmek lazımmış ben bilmediğim için doldurdum şişeye içmeye çalıştım. O günden sonra da attım çöpe başıma iş almayayım diye. Çok çok geçmiş olsun. Her bunye farklı nasıl etki eder bilemiyorum