Glsh14 şuan 99 tlden 85 tlye düşen bel ve karın destek yastığı müthişşşş bişey kesinlikle tavsiye ederim benim herşeyim oldu o yastık 😂 4-5 ayımdan beri kullanıyorum şuan 36 haftama girmek üzereyim hala kullanıyorum doğumdan sonrada kullanmaya düşünüyorum açıkcası onsuz yatamıyorum artık 😂 arada bebeğim içinde kullanırım bebekler için bile kullanışlı bişey kenarları korumalı gibi olduğu için her 2 türlü yatırabilirsin bebeğini zaten paketin üstüne yazıyor bide ne için faydalı olduğu emzirme içinde kullanan varmış ( gri renginde olan yastık)