Kızlar 37+5 her an doğumu bekliyoruz artık. Yaklaşık 40 dakikadır, 5 dakikada bir vajşnaya yakın adet ağrısı/sancısı gibi ağrılar vuruyor. Doğum başlıyor olabilir mi veya hastaneye gitmek için ne olması lazım ? Standart ağrı mı yoksa doğum sancısı mı ayırt edemiyorum