Bugun doktorum bu ilacı verdi 3 ay boyunca kullanmam gerektiğini söyledi açıkçası tup bebek için gittim ama ilaç ve kilo vermem gerektiğini ondan sonra başlanması gerektiğini dile getirdi.. ben acele ediyorum yas olmuş 43 yumurtlar zaten azalmış en fazla 5 6 yumurta var..
Birde bu ilacı sgk karşılıyorum sağlık ocağı yazarmı acaba 350 tl civarı normalde fiyati