Esra___ ben iğne ilaçlık olmadım. başlangıç aşamasındaydı.. ama kayınvalidem falan hep bu dertten muzdarip.. onlar da içtiler.. iki güne yanmayı aldı dediler.. ben de onun üzerine başladım., kanımda da enfeksiyon vardı.. sıfıra indirdi şükür..Yarın dr kontrolüm var.. değerlere bakacak tekrar