edamutlu12 Merhaba sevgili anneler bebeğinize şampuan pişik kremi vs olarak hangi markayı aldınız memnun musunuz ve birde ıslak mendil yenidoğan için hangi markayı kullandınız bilgi verirseniz sevinirim
gamzecapanoglu edamutlu12 sleepy bambu yenidoğan stoğu yaptım ben ıslak mendil de 😀 pişik kremi olarak sudocrem aldım bebek yağı ve şampuanını johnsons aldım 😍
hepoyleolurzaten edamutlu12 Şampuan ve vücut losyonu Mustela kullanıyorum, pişik için de Sudocrem. Bebek yağı Nivea Baby kullanıyorum. Islak mendil doğduğundan beri Sleepy 🤗 Hepsinden de memnunum.
Selcann edamutlu12 kizim da mustela ile başlamıştım ama cildi kuru atopik olduğu için bioderma atopik ciltler için olanını kullanıyorum. Saçını da mustela ve uni baby karışık yıkıyorum. Kızımın cildi duzelmistir diye düşünüp normal kullanmaya başladım tekrarladı. Bu arada sebamed vs de kullanmıştım. Size tavsiyem küçük ürün alın durumuna bakarak devam edersiniz yada değiştirirsiniz. Ben mesela ilk başta büyük almıştım kalmıştı öyle. Simdi de yine hamileyim ikinciye de mustela aldım yenidogan serisi duruma göre devam edicem. Pişik kremide sudocrem kullanıyorum başından beri kizim 3 yaşına yaklaştı. Islak mendil hiç kullanmadım hep temizleme pamuğu kullandım ıslatıp yine aynı şekilde ilerlicem
Ece003 edamutlu12 baby turco aldım ıslak mendil ve bezi uni baby şampuan bebek yağı ve vucüt losyonu aldım pişik kremi mustela aldım
SerraveAnnesii Ben ıslak mendili sleepy yeni doğan aldım. Pişik kremi mustela, bebek yağını dalin, şampuan da uni baby aldım😋 30+0 haftadayız daha kullanmak nasip olmadı ama etrafımda kullananlar memnun ☺️
edamutlu12 SerraveAnnesii sleepy trendyoldan vs çoklu olanlarına bakıyorum farklı markaları da kutunun içinde gönderiyorlar uni baby vs siz çoklu mu aldınız
edamutlu12 Selcann hepsini set olarak almak mantıksız o zaman farklı küçük kutular halinde almak gerekiyor
Selcann edamutlu12 kesinlikle durma göre bakarsınız bir sikinti yoksa aynı üründen devam ederseniz. Yani ben çok ürün kullandım büyük boy almıştım birde elimde kaldı çok üzülmüştüm sonra kendimiz kullanmaya başladık ☺ birde ucuz ürünler olmuyor bebek ürünleri malum
Ozlem2206 edamutlu12 ben henüz doğurmadığım için kullanamadım ama mustela tercih ettim banyo ve bakım ürünlerini ıslak mendilse sleepy yenidoğan aldım ama iğrenç bi kokusu var öğüre öğüre bir kaldım🥺 birde 12li almıştım mecburen bitene kadar kullanırım 6 pakette e bebekte goon markası var ondan aldım aşırı ucuzdu sleepy le hiç farkları yoktu dokusu kalınlığı aynı tenimde aynı hissiyatı bıraktı denediğimde kokusuda sleepy e nazaran daha iyiydi diyebilirim