Merhaba arkadaşlar
36+4 haftalığım 34. haftadan beri bebeğim baş aşağı doğum pozisyonunda. Pazartesi doktora gittim her şey yolundaydı şükür. Dünden beri bebeğin hareketlerinde bir azalma var. Ayakları sağ göğsümün altındaydı fazla hareketliydi. Acaba kanala girmiş olabilir mi? Hareketler aşağılarda ve eskisi kadar şiddetli değil.