Umutsmom Haftam, 2-3 cm açılma var ama sancı yok suni verelim dediler ama emin değilim sezeryan mı olsa acaba?
iremss Umutsmom açılma varsa muayene de uygunsa suni ama açılma yok rahimde yumuşama falan yoksa sezaryen kişisel görüşüm tabi bu, içinden geleni yap ❤️❤️❤️
Busrakzlkc Umutsmom muayenen musaitse yapabilecegini düşünüyosan normalden şaşma derim. Tabi tercih sizin