Buseali7 Kızlar 27+5 olduk şükür karnımın özellikle sol tarafı ve üst kısma doğru acı hissi var ayağa kalktığımda gece uyurken döndüğümde daha önce yoktu normal mi acaba acı hissetmem
MerveeD Buseali7 21 haftalıgım 3 gundur aynı acı Bendede var ayaga kalkınca doğrulamıyorum dik durduğum zaman sol tarafım çekiyor yırtılacak gıbı oluyor
Cicekengiz Buseali7 bende 24 haftalığım aynı ağrı bende de var göbek deliğimin hizasında ve otururkende alttan baskı oluyor gibi tedirgin oldum yarın doktora gidicem bu yüzden
Usenmezz99 Buseali7 bemde şimdi bile var 13 haftayız kaburgamın acısından sanki karnım çekilo gibi uyuyamıyom geceleri
Buseali7 MerveeD benimde aynı şekilde karnımız büyüyor onunla alakalımı diyede düşünüyorum ama rahatsız edici can yakıcı bi acı
MerveeD 1melisa gun ıcerısinde oluyor benım bide aksam yemegınden sonra uzanamıyorum sürekli bir şişlik sankı cok yıyorum dogrulamuyorum