pijamaboregi Ordan beşik bakıyorum da daha önce alışveriş yapmış yada güvenilir olup olmadığını bilen birileri varmı ?
AlyaEkmen_ pijamaboregi biz alışveriş yaptık henüz kullanmadım ama çok beğendim güzel fiyatına göre gayet iyi hatta görsel ekliyim fikir olsun canlı bu şekil anne yani besık aldık biz buyuklugu falan gayet iyi sallaninca ses falan da çıkarmıyor
mtl3005 Ben ahşap beşik almıştım oğluma 3 buçuk yaşına kadar kullandım anne yanı olarak.epey büyüktü 5 yaşına kadar bile yatabilir yani.kendin kuruyosun beşiği memnun kalmıştım ben.İkinciye hamileyim şuan inşaallah tekrardan kullanıcaz yine😇
Yeniannee25 pijamaboregi bu siteden arkadaşıma aldık bizde gayet güzel geldi kendime de alacağım inşallah renge karar verebilirsem 😊
AlyaEkmen_ pijamaboregi 3 kademeli ayarlanabiliyor biz şuan en üste ayarladık büyüdükçe aşağıya indiririz dedik ☺️