Melis3333 7 haftanın içindeyken aynısını bende yaşamıştım doktoruma sordum gel bakalım demişti gittiğimizde hicbir sıkıntı olmadığını ama gelen akintinin kafa karıştırdığıni söyledi düşük önleyici iğne ve serum vermişti sonra da çok şükür birdaha yaşamadım canım🤲 sende doktora görün istersen ne olur ne olmaz aksatmaya gelmez 👍