MerveeD ezgiialiiici hayır ben kendimi bildim bileli adetim o kadar agrılı kötü gecer Kı adet olmadan 3 gun once agrım baslar ve adet gunum yataktan kalkamam rengim bıle bembeyaz olur elim ayagım titrer cok sukur evlendim hemen hamıle kaldım
ezgiialiiici Bende 5 aylık evliyim ayrıca 2 aydır da gecikerek adet görüyorum belki bende böyle hamile kalırım diye düşünüyorum