Ysgl26 Selam kızlar iyi akşamlar. Yarın ikili tarama için kontrole gidicem. Dua edin nolur kötü bi durum olmasın. Kovid de geçirdim..içim içimi yiyo. Bebeğe bişey olmuş mudur ? Gelişiminde bi sıkıntı var mıdır diye? Çok korkuyorum