Elisaceren Herkese 34+5 den selamlar , son 37 gün artık günler geçmiyor gibi size de öyle oluyor mu :) sanki senelerdir hamileymişim hissi geldi 😅keşke biran önce kavussak minnoşlarımıza acaba bu zamanları özlicek miyiz ?🤣
semakulekci Elisaceren bende 31. haftamdayım 30 a girdiğimden beri geçmiyor sanki arada ben bi doğursaydım artık hissi geliyor bence ondan 😅🙈 bir an önce kavuşmak istiyoruz geçmiyor haliyle
Deletedmom_7156 Elisaceren evet zaman geçmiyor bizimde 27 gün var diye gösteriyor uygulama artık öyle yoruldumkk hamilelikten biran önce dogurasim var
Elisaceren Deletedmom_7156 eveet aynen :) hem aynı bedende olmanın güzelliği ama biran önce de kavusmak istemek ..
Nur_ersy0 Valla 30. Haftadayım gözlerim dişlerim kasılıyor midem bulanıyor sancılarım çok her an doğum yapcak gibiyim 😭
Elisaceren Emirasaf-annesi birde 38 den sonra her an gelebilir diye düşünüyordur insan , saglıklı kolay dogum olsun 🙏
Fatosduzgun55 Son 4 🤭🤭 inan bende öyle sankı yıllardır bu agırlıgı tasıyormusum gıbı. 37+5im bugun kontrolde ne olur yarın alın artık yürüyemıyorum dedim bu kadar durdu 3 gun daha dur dedı tıpıs tıpıs geldim 😔
Elisaceren Fatosduzgun55 ay çok az kalmış hemencecik geçsin🙏🙏darısı başımıza , kolaylıkla sağlıkla kucagınıza alın inşallah
Bifat1 Elisaceren 32+2 geçmiyoor gibi değil bildiğin geçmiyor ama o gün gelince de ben çabuk geçmiş dermiyiz bilmem 😂
esredn Elisaceren son 38 benim de. Yok geçmiyo bitmiyo. Sürekli az kaldı diye avutuyorum. 38 in içinde gelmesini diliyorum. 42 lere kadar duramayacağım.😂