Ebrk Slm güzel anneler Şuan 25 haftalık hamileyim doğum iznime çıkınca maaşımda kesinti olucakmı acaba? Yoksa yine aldığım maaşımı alıcam bilgisi olan beni bilgilendirebilirmi??
Cerenn12 Haftada izne ayrilabilirsin çalışamaz raporu alarak. Maaşı da devlet verecek calisrken aldığın maaşın ⅔ u kadar.