duman16 bende hamile kaldığımda kullanmadım 6. Haftamda baslamıştım . Ama hamile kalmadan önce başlamak daha sağlıklı diyorlar vitamin ilacı sadece o . İçinde nohutta felan bulunan vitamin var buna folik asit diyorlar , iyot var . Normal vitamin depoluyorsun bebeğin sağlıklı gelişsin diye ☺️