Ergvn 39+6’da hiçbir belirtim yoktu. 40+0’da 20 dkda bir sancım çıktı, gecesi 5 dk bire indi. Tabi bu sırada açılma sadece 1 cm. 20 saat sancı çektim açılma ancak 2 cm oldu. Rahim ağzım çok sertmiş, açılmaya pek elverişli değilmiş ama sancıyı çok çektim. Bebeğin kilosu 4ün üzerindeydi sezaryen alalım dedi doktor artık. Sezaryene girdim iyiki girmişim, 3 tur boyunda kordonla 4300 doğdu oğlum. Normal yapsam o açılmayla sanırım mahvolurdum. Hem normali hem sezaryeni yaşadım. Normal yaşadığım için tek artısı sütüm şakır şakır anında geldi şükür. Şimdi çok iyiyiz 7 günlük olduk Bile. Kısacası herşey kısmet 🥰 hayırlı, sağlıklı, kolay doğumlarınız olsun inşallah 🙏