01rebirth Merhaba arkadaşlar bir arkadaşımın ikili tarama testi riskler temiz çıktı fakat beta değeri düşük çıktı doktoru peritonolojiye göndermiş, bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi? https://resimyukle.io/r/QzICW4a5rn