Naz23 22 haftalık gebeyim bana karnın aşağıda diyorlar sıkıntı olur mu yaşayan varsa yazarsa sevinirim
Zehra9616 Naz23 30+4 daha yukari cikmadi niyetide yok bunda korkulcak biside yok sal gitsin yukari cikincada nefes alamiom yemek yiyemiorum dersin😀
papatya-123 Naz23 Öyle bir dünya yok ya 🤭 Benim karnım çok yukarı çıkmadı bile. Herkesin hamileliği de göbeği de farklı oluyor. Bebek kanala girmiş dese doktorunuz o zaman korkun doğum olabilir mi diye ama etraftan karnın inmiş dediler diye stres yapmayın nolur 🌺
Liyuzamom Naz23 Yukarı çıkması için daha zaman var zaten canım kafana takma doktorunla konuş o içini rahatlatır
papatya-123 Naz23 Amin sizden de. 21 hafta zaten bebek daha çok küçük ki nasıl insin karnınız daha yeni yukarı çıkmaya başlamıştır. Keyfinize bakın doktora kulak verin diğerleri hep dış kapının mandalı 🌝 önemli olan sizin hisleriniz ve bebiş
Naz23 4 normal gebelik düşükle sonuçlandı şimdi tüp bebekle olan gebelik çok şükür zor olsa da gidiyor bı şekil bazıları korkutmasa daha iyi olacak
butterfly4 @Naz23 ayyy aynı durumdayım 22+2 yim karnım aşağıda, bu ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde Doğuma giderken bile karnım aşağı inmemişti, bunda neden aşagıda ben anlamadım sebebi neymiş acaba